منتديات بنات دريم أكس
بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضو معنا اوالتسجيل أن لم تكن عضو وترغب في الانضمام الى أسرة المنتدى وسنتشرف بتسجيلك معنا

شكرا لك مع قضاء أمتع الأوقات معنا
أدارة المنتدى

منتديات بنات دريم أكس
بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضو معنا اوالتسجيل أن لم تكن عضو وترغب في الانضمام الى أسرة المنتدى وسنتشرف بتسجيلك معنا

شكرا لك مع قضاء أمتع الأوقات معنا
أدارة المنتدى

منتديات بنات دريم أكس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتديات بنات دريم أكس

منتدى حلم جميع البنات دريم أكس عالم من الاثارة والاغراء والمتعة

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

صديقتى والحب

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

ذكر السرطان عدد المساهمات : 378

صديقتى والحب  Empty
مُساهمةموضوع: صديقتى والحب    صديقتى والحب  Emptyالخميس أغسطس 08, 2013 6:20 am

صديقتى والحب

انا عمرى 42 سنة وانا دائما الجلوس فى كافى شيك وزبون مستديم بة من حوالى 6 سنين من اول ما
فتح واعرف جميع العاملين بما فيهم صاحب الكافى وكل اشغالى بخلصة من الكافى وفى يوم من الايام
كان عندى ميعاد مع عميلة تريد شقة تمليك وانا معروف عنى الاحترام فى هذا المكان وكل الموجدين
فى المكان سواء عاملين او زبائن يعرفون عنى الاحترام فى التعامل ورغم ذلك لمحت بنت واحيدة على تربيزة فى
المكان وهى حزينة ولفتت انتباهى ووجدت دموع فى عينيها ورغم ذلك لم اعرها انتباة
مجرد نظرة عابرة فقط من حين للاخروكل تركيزى مع العميلة اللى معى علشان الشقة اللى عايزها
وحدث ذلك فى حوالى الساعة 2ظهراواخذت العميلة وذهبنا الى العمارة وتفرجت على الشقة
وعجبتها واخذنا موعد مع صاحب العمارة على الساعة 9 مساء
واتفقنا على الاتصال على الساعة 8.30 مساءورجعت على الكافى واخذت كوب من القهوة
وتذكرت البنت اللى كانت قاعدة حزينة واحدة فنظرت على التربيزة بتاعتها لقيتها ما زالت جالسة
ونظرت اليها وجدتها تنظر لى وانا من نوع انى لاانزل نظرى من عين احد وجدتها تنظر وفى اخر
النظرة ابتسمت ابتسامة حزينة فتبسمت لها وطلبت الحساب من الكابتن وخرجت واذا بها امامى تبتسم
فقلت لها مساء الخير فردت السلام فقلت لها انا اسمى ....فردت وانا ....
عذرصديقتى لما تتصل بى من ساعة ما سيبتها لن اكتب اسماء حافظا عليها كا بنت فقلت لها ممكن نجلس فى اى مكان اخر غير الكافى فوافقت
واستقليا تاكسى الى م.الجديدةوذهبنا الى كافتريالان الساعة كانت 3.45وكان موعد غذاء ودخلنا
وطلبت غذاء وبدانا التعارف وطلبت منها ان تكون صريحة معى وانا تقول لى كل شىء بصراحة
لما هى حزينة
فقالت انا بنت ناس قوى وهذا كان وضح من لبسها واسلوبة ولم ارا ابى من يوم ولادتى حتى توفى
وامى هى من ربتنى حتى سن 9 سنوات وبعدين عمى ربانى ولى اخ هو تربى عند خالى ولم نرا بعض
فى هذة الفترة حتى وصلت الى سن 21 سنة من حوالى سنة ولى ورث من جدى لاأمى
شقة فى عمارتة غير فلوس لى فى البنك كل دة وانا صامت اسمعها كل اللى بعملة انى اهز
راسى او اقول اة وبعد ذلك قالت انها عرفت رجل كبير فى السن ومتزوج وحبيتة وتزوجتة
عرفى فى شقة مفروشة وجلست معة سنة وهى مش بنت الان وانفصلت عنة لان الورقتين كانو معها
وهو خد منها فلوس حوالى 5000 جنية فا تعاطفت معها وقلت لها لو عايز اجيب الفلوس منة
انا على استعداد ومتحمل كل المتاعب فقالت لاانا ح اجيبهم انا بحكى لك علشان انت طلبت منى الصراحة
فانا احكى لك الصراحة وما حدث لى انا استريحت لك فى الحديث وحاسة انى بتكلم مع
انسان اعرفة من زمن بعيد فشكرتها على المجاملةالرقيقة وطلبت منها ان تكمل حديثها او قصتها
فقالت دى قص الزوج ام قصة اخى فهى اغرب من زواجى اخى انا بخاف منة لانةبيكون معاة
اصدقاء وبيكون بيشرب وانا بروح البيت متاخر علشان ما اشوفش حد من اصدقاءة او احتك بة
وهو كذا مرة يحاول ان يد عبنى او ان يحول ان يمارس معى الجنس وانا اصدة بأستمراروحتى الان لم يستطيع
ان يفغل اى شىء معى ولكنى خائفة وحاولت ان اطمئنها انها لة صديق يستطيع ان يدافع عنها فى اى وقت
وكانت الساعة وصلت الى الساعة السابعة مساءفطلبت الحساب ورجعت الى المنزل
بعد ان تبادلنا ارقم الموبيلات وطلبت منها ان تتصل بى على الساعة 10مساءوذهبت الى
العمارة الساعة 8.45 وجائت العميلة اللى عايزة الشقة وقابلنا صاحب العمارةواتفقنا على السعر
واتفقنا ان تاتى غدا الساعة 10مساء لدفع الفلوس وكتابت العقدوكانت الساعة 10 وتصلت بى
.... وقالت انها موجودة فى الكافى دلوقتى وقلت لها انا امامى نص ساعة وجاى
فقالت سوف انتظرك ورجعت على الكافى وجلسنا مع بعض حتى الساعة 11.30
ووصلتها الى منزلها ورجعت واطمئنيت عليها بالموبيل ورجعت الى منزلى
وفى الصباح اتصلت بى على الساعه 12 الضهر وقالت انها موجوده فى الكافى
فقلت لها اعطينى نص ساعه واكون عندك واخد شور ولبست ونزلت الى الكافى
وعندما دخلت لقيتها على تربيزه غير اللى بجلس عليها فسلمت عليها واخذتها على المكان اللى
متعود اجلس فيه وجلسنا نتكلم واذ داد التعارف بها
حتى عرفت عنها كل شىء وعرفت من كلمها انها رومنسيه وجنسيه قوى وانها بتشرب حشيش
فقلت لها غدا سوف اشربك معى وجلسنا نتجاذب الحديث وعرفتها انى احب الجنس ولكن لما امارس مع واحده مثلك
صغيره كده كل اللى مارست معهم كانو كبار واجسامهم كويسه مش مثلك انتى رفيعه قوى
وتكلمنا عن طرق الممارسه واسلوب كل منا فى الممارسه بس قولت لها انا لسه ما اتعرفت بيكى يعنى ممكن
نتعرف على بعض اكتر ونخرج سويا كل يوم لو انتى فاضيه فا استغربت منى علشان الكلام
اللى بقوله جديد عليها وهى كانت متخيله انها مجرد ما تعطينى الضوء الاخضر فى اقامة علاقه
ح اوفق واخدها فى شقه انام معاها
فا فهمتها انى لازم نتعرف قوى وعلى الاقل يكون فى قبول ومحبه بيننا
فوافقت وجلسنا مع بعض حتى الساعه 9.30فى الكافى وبعدين اتصلت على صاحبه الشقه وصاحب العماره لتاكيد المواعيد
وتركتها وذهبت الى الموعد وكتبنا العقود وخلصنا كل شىء ودفعنا الفلوس واخذت عمولتى من الطرفين

ورجعت على بيتى على الساعه 12 وكنت جايب عشاء جاهز وتعشيت وجلست على النت شويه حتى الساعه 3 صباحاو
صحبتى لما تتصل بى ونمت وفى الصباح اتصلت وقالت انا فى الكافى ونزلت لها وجلسنا سويا
وتكلمنا مع بعض وسالتها انتى ليه ما اتصلتى عليا امس فقالت علشان عارفه انك كنت فى شغل انك حتعود على المنزل وعلشان انت متزوج
ما ينفش اثصل وانت فى البيت مع زوجتك علشان ما اعملش لك مشكله وانت منت ح تكلمنى على انى عميله
عندك وما كنتش ح اتمتع بالمكالمهوعرفتها انها كده انتى ح تبتدى تخلينى اعزك واقدرك على عقلك
وانى اشعر انى بتعامل مع انسانه ناضجه فكريا عقبال ما اشعر انك ناضجه جنسيا
فضحكت وقالت انت كنت موعدنى اشرب معاك حشيش ممكن فوافقت وقلت لها سنذهب الى المكتب بتاعى دلوقتى
واشربك بس انا مش ح اعمل حاجه فى المكتب اوكى فوافقت وذهبنا الى المكتب وشربنا وجلسنا مع بعض وانا عارف
ا ن الشرب ح يخليها عايزه جنس بس انا متفق معاها قبل ما نطلع المكتب
بس طبعا ما يمنعش انى احضن وابوس وجلسنا مع بعض حوالى ساعه وهى مش قادره كانت عايز تمارس وانا رافض
حتى انى طلبت منها ننزل الى الكافى مره اخرى ونزلنا وكانت زعلانه قوى علشان ما مارسناش مع بعض
وجلسنا فى الكافى حوالى ساعتين ووصلتها الى منزلها ورجعت الى بيتى والساعه 11 اتصلت وقالت لى انها
عايزانى بكره ضرورى الصبح على الكافى
وفى الصباح نزلت الكافى ولقيتها موجوده وقالت لى انا دلوقتى عايزاك قوى ومحتاجه انى اكون معاك فى مكان لوحدنا ممكن نروح المكتب
فرفضت وقلت لها لالالا المكتب ده مكان شغل انتى ممكن بكره تكونى معايا من الصبح حتى المساء فقالت اه انا مفيش مشكله عندى بس
حنروح فين فقلت لها انها مفاجاه بس تاتى على الكافى اول ونتقابل وبعدين نخرج فقالت لا قولى انتى ناوى على ايه علشان اعمل حسابى
فقلت لها انا ح اخدك ونروح شقة اختى هى مش هنا هى مسافره بره وما بتنزلش الشقه الا كل سنه
فقالت بفرحه اعمل حسابى يعنى اننا ح نتزوج غدا فقلت لها لا احنا ح نكتب ورقتين دلوقتى زواج عرفى علشان
ما اشعر انى ظلمتك فوافقت وكتبنا ورقتين وفى اخر اليوم وصلتها الى منزلها ورجعت الى بيتى
وفى الصباح قمت واخذت شور ولبست ونزلت واخذت مفتاح شقة اختى ونزلت على الكافى ولم اجدها
واتصلت عليها فقالت انا اليوم عروسه ولازم اكون جاهزه انا امامى حوالى نص ساعه واكون عندك
فشربت القهوه وجلست انتظرها حتى جاءت واول ما دخلت لقيتها عامله سعرها عند الكوافير
وحاطه ميكاب كامل وكانها عروسه لا ينقصها الا الفستان الابيض
وطلبت نسكافيه وشربتها وتكلمنا مع بعض وعرفت منها انها عامل لى مفاجاه بس لما نروح الشقه
واخذتها وذهبنا الى الماركت واشترينا مزتلزمات اليوم وذهبنا الى الشقة
واول ما دخلنا حضنتها وبوستها فا طلبت منى ان احملها الى غرفة النوم فحملتها ودخلنا الى الغرفه
وبعد احضان وبوس فقالت انت معاك حشيش فقلت لها اهه فقالت ممكن تخرج تلف فقلت لها هو جاهز
فقالت لى ممكن تخرج وما تدخل غير لما انده عليك
فخرجت ووضعت الاشياء اللى جبناها من الماركت فى الثلاجه وفتحت علبتين كاولا
وندهت عليا ودخلت ويا هولا ما رايت لقد لبست قميص نوم جميل جدا ولونه ابيض
وله اندر نائمه على السرير ودخلت حضنتها وبوستها بوسه جميله وادخلت لسانى يلاعب لسانها
فقالت لى استنا شويه لما نشرب السجائر العمره ونشرب الكولا فا اشعلت لها سيجاره ولى كمان سيجاره وشربنا
وشربنا الكولا وتركت شوية كولا فى العلبه واشعلت سيجارة اخرى معمره وسالتها انتى عايزه تانى فقالت لا انا كده تمام
وقلعت هدومى واصبحت عريان امامها ونمت بجوارها على السرير............

بقية القصة والمحتوى مخفي يرجى التسجيل والمشاركة لرؤية البقية

عدل سابقا من قبل Admin في الجمعة يناير 03, 2014 8:42 pm عدل 1 مرات
https://banatdremaxs.forumarabia.com
بنت أغراء
الـمديـرة الـعـامـة
الـمديـرة الـعـامـة
بنت أغراء

انثى السمك عدد المساهمات : 138

صديقتى والحب  Empty
مُساهمةموضوع: رد: صديقتى والحب    صديقتى والحب  Emptyالسبت أغسطس 10, 2013 7:49 am

Embarassed روووووووووووووووعة يسلمووووووووووووووو كتير قصة عن جد واو واو Shocked  ادمن الله يسلم هي الديات Embarassed
Admin
Admin
Admin

صديقتى والحب  Empty
مُساهمةموضوع: رد: صديقتى والحب    صديقتى والحب  Emptyالسبت أغسطس 10, 2013 8:31 pm

بنت أغراء كتب:
Embarassed روووووووووووووووعة يسلمووووووووووووووو كتير قصة عن جد واو واو Shocked  ادمن الله يسلم هي الديات Embarassed

تشكري يا بنوته أغراء على المرور على موضوعي ده وجزاك الله خيرا واهلا وسهلا بيكي

بـدويـة سـكـسـيـة
عضو مشترك
عضو مشترك
بـدويـة سـكـسـيـة

انثى السمك عدد المساهمات : 44

صديقتى والحب  Empty
مُساهمةموضوع: رد: صديقتى والحب    صديقتى والحب  Emptyالجمعة أغسطس 30, 2013 2:39 pm

ررررروووووووووعة القصة ادمن يعطيك الف الف عافية Embarassed Embarassed 
Admin
Admin
Admin

صديقتى والحب  Empty
مُساهمةموضوع: رد: صديقتى والحب    صديقتى والحب  Emptyالجمعة أغسطس 30, 2013 4:08 pm

بـدويـة سـكـسـيـة كتب:
ررررروووووووووعة القصة ادمن يعطيك الف الف  عافية EmbarassedEmbarassed 

شكرا ليكي بدوية على المرور على موضوعي وجزاكي الله الف الف خير وربنا يديكي العافية Very Happy

واعدك كمان اجيب قصص كتيرة اوووووي مثيرة زيها واكثر الاثارة Rolling Eyes Embarassed 

صديقتى والحب  Iraqna1_1350305545_403

صديقتى والحب
صفحة 1 من اصل 1